Bara för att jag hade lust

1. Vad heter du? Josefine Alexandra Lundquist
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Typ, nåt normalt. Som Emma?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Som kille skulle jag typ hetat Jonatan...
4. Vilket stjärntecken är du? Oxen
5. Vilket år är du född? 1999
6. Vart bor du? Söder
7. Bott utomlands? Nej, tyvärr inte. Bara på hotell när man reser dårå.
8. Flyttat antal gånger? 1!
9. Vart skulle du vilja bo? New york city, ofcourse!
10. Vilken skolklass? 6B
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte vad jag vill bli exakt, men jag vill tjäna pengar så det får väl bli nåt jobbigt arbete :(

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
156 cm (skitkort)
2. Tycker du att du själv är snygg? Absolut inte! Ingenting är snyggt på mig...
3. Hårfärg och frisyr? Typ mellanblont med sidolugg.
4. Ögonfärg? blå
5. Mest nöjd med? typ ingenting!
6. Minst nöjd med? allt.
7. Skostorlek? 38,39
8. Glasögon? neeejneej
9. Har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen

FAVORITER
1. Filmer? ALLA MED ROBERT PATTINSON (exempelvis Remeber me, skitabra ska du veta)!!!
2. Låtar? hahhahah, mange bjuder ofc!!
3. Årstider? Luuuugnt sommarn!
4. Mat/dryck? revben eller tacos
5. Djur? PANDA!!
6. Färg? svart, brun, rosa, vit. Många!
7. Parfym? Typ Britney Spears fantasy elr Nina Ricci Ricci
8. Tv-program? simpsons o desperate housewives typ.
9. Ämne i skolan? hemkunskap!!
10. Sysselsättning? faceboooook!!! eller typ spotify
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? en fake canada goose
2. Vad använder du just nu för skor? adidas sneakers och UGG:s
3. Favoritfärg på kläder? svart eller typ randigt 
4. Favoritmaterial på kläder? bomulll
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en mysig kofta!
6. Favoritaffärer? gina, abercrombie, hollister. sen såklart h&m och kappahl typ. eller ja, det är där jag köper oftast.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? asså oftast köper jag ingenting och sen vips är det shoppingmånad och då köper jag allt jag behöver liksom :P
8. Favoritmärke? njaaaaao, svårt.
9. Vad har du för byxstorlek? vanlig? s,m? :s
10. Vad har du för tröjstorlek? oftast s eller m


BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
har ingen..... alltså vet jag inte vad han heter
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? typ vantar, halstabletter och tuggummin haha
c) Handväska eller liknande just nu? skolböcker, mobbe, nycklar, SL-kort. typ vardagliga grejer
3. Vad är du beroende av? facebook och musik!!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige ofc
5. Vilken sorts lipsyl använder du? försvarets hudsalva eller nån eucerin grejsemojs
6. Vad tror du på? tomten, ne hahha bara skoja!!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? alla svenskar e väl typ kristna? nej jag vet inte, jag tror inte på gud i varje fall
8. Vad köpte du senast? typ godis :P
9. Har du nåt husdjur? nej, men hade en hamster...
10. Vart bor du? har inte jag redan fått den här frågan? :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

mobbe?

2011-12-16 @ 21:36:21
Postat av: Anonym

om du tkr du e skit kort som e 156 måste jag va jättejättekort! :O :O<3<3 Förresten e du visst snygg sådeså!

2011-12-16 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0