Bättre sent än aldrig

Men tjabba, läser du det här? Det visste inte jag!
När jag hade vart på chokladfabriken med sonja gick vi till cocco en snabbis och kollade in deras fina smycken. sen stack jag hem chilla med syrran o hennes kompis som var hemma hos oss. Och sen som normalt åkte vi till ridningen, bara lite tidigare eftersom vi hade massa onödig tid över. I stallet hade vi kul o flumma runt, as always. Och det där med att man skulle vara utklädd på ridningen var jag inte direkt så pigg på, hade lite glitter på hjälmen bara. MEN JAG FICK MIN LILLA BEBIS!!!!!!!!!!!! omg är så himla glad!! vi fick typ som lite "avslutnings"present att välja hästarna idag, och då kan ni ju gissa vem jag valde. Hon är bara den bästa ponnyn som har skapats!! men hon var en aning seg i galoppen men vad gör det när hon är bäst i världen? Jag hade ju spö så det gick bra ändå ;) oh just det, glömde säga att jag red lektionen efter också, pga att en kompis i den gruppen var sjuk så jag fick rida igen för henne. Jag skulle få min lilla bajskorv men sen sa anna ba nej donna får inte gå mer än två lektioner jag ba neeeeeej!!!! men jag fick chablis då som jag typ inte har ridit sen första gången jag red på ridskolan som var för typ ett år sen men det gick bra! Vi fick hoppa utan stigbyglar, det var jättekul :D
brist på bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0