Berätta inte alla dina hemligheter för den du litar på, för den litar också på någon annan.

Hej bloggen! Sitter i vardagsrummet och tittar lite på amerikansk fotboll. Dom som spelar är Cincinnati Bengals mot Pitsburg steelers. Heja Pitsburg säger jag!
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, designat lite i min model-bok o så. Ska nog gå o vika lite tvätt nu innan mamma blir sur på mig.
anyway, har absolut jättetråkigt, har verkligen ingenting att blogga om. Kommentera vad ni vill att jag ska blogga om!! Det känns liksom som att jag bloggar om helt meningslösa saker, ioförsej är inte bloggning så meningsfullt men whatever. Kommentera vad ni vill läsa om iaf! annars så är jag skittrött och e inte så pepp på att gå till skolan imorrnl. Varför kan det inte vara så att man bara går i skolan en dag i veckan och resten e helg? Det skulle vara mycket skönare. Då skulle man hinna med så otroligt mycket mer än vad man gör idag.
Men detta blir nog sista för ikväll, så ni får sova så gott så ses vi imorrn. PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

sv: nej, men jag hitta inte explosiv osv så jag skulle ta några andra istället alltså har vi bara den gamla

2011-12-04 @ 21:03:38
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0