Bilder!

Tja bloggen! Har vart på glöggfest o druckit lite julmust, sen kom mammas kompis med lilla Cindy som vi ska passa! Här är en bild på henne som jag just tagit--->
Åh hon är så himla fin!! (hon är en Amerikansk cockerspaniel för dom som inte vet). Och henne ska vi passa hela kvällen! O just det! lovade ju att lägga upp en bild på mina väldigt fina slöjdsaker. OBS! VÄLDIGT FULA.
sleven e till pappa och galgen vet jag verkligen inte vem jag ska ge den till? alltså det är julklappar!!
Men ska återgå till vardagsrummet nu, bara kolla fb lite snabbt och göra ett sånt här "fakta"-inlägg. Hare så bra!<3

Kommentarer
Postat av: sonja <3<3

aaaaaaaw cindyyy <3<3<3 :3

2011-12-16 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0