blä

hejj bloggen! Sorry för att jag inte har bloggat, men har gjort saker typ HELA dan! Jag lovar! Kolla på schemat bara:
först till skolan halv nio, äta våfflor med Ida och Mina (superkul! Det måste vi göra om!) Sen var det spanska, på håltimmen gick vi hem till mina och spelade little big planet men Ida sög så vi bestämde oss för att inte spela längre, hahha. Nej jag skoja bara^^ men ja, då satt vi och kollade på lite random program i stället.
Sen stack jag till slöjden, gjorde lite på min slev. Det blev fett fail! Jag hade ju limmat lite eftersom den var lite trasig host och sen när jag skulle olja så ville inte det limmade stället oljas in! Så det blev värsta vita fläcken där som var helt ooljad för att det inte ville fastna på limmet. buhu :( Men ja, jag e ju borta nästa vecka så jag kommer typ inte hinna bli klas om jag ska hålla på och ta bort limmet och sen olja igen. Bajs då
direkt efter skolan så gick jag till Alba zoo och träffade syrran på hennes prao, vi försökte fylla på en såndär prislapps maskin men den ville inte funka. Återigen fail
Men jaja, sen åkte jag, mamma och syrran till IKEA och shoppade. Alltså jag älskar IKEA! Dom har så sjukt fina grejer! Här e allt som köptes til mig--->
ett laptop underlägg (typ ett sånt man har i knät under laptopen så man inte ska få brännutslag), whiteboard-pennor i olika färger, en skitsnygg papperskorg (om ni undrar så ska man ta bort det vita från handtagen, men orkade inte just nu) och till sist en minigran! Sen köpte vi några mappar för tidningar o sånt men dom ligger helt platta i förpackningar så jag orkade inte direkt montera ihop dom för att ta ett foto :P
Anyway - skriver sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0