Cassiopeja

Hej bloggen! Idag var den längsta skoldagen, jag säger bara ett ord: suck. Men ja, började med gruppmatte, trååk, sen bild och svenska. Nu är det bara slutet kvar på "Huset" som jag ska skriva. Jag dör av lycka!! efter lunch var det som vanligt, NO(OOOOO), idrott-.- fml, idrottsläraren skulle lära oss dansa nån himla bebisdans. han sa hela tiden "in, ut, in, ut" Alla typ garva ihjäl sig det var så jävla misstolk! Ni borde vart där asså^^ efter idrotten var det ju engelska, med vikarie. Alla sa typ att dom såg Leena utanför, jag ba nej det kan inte va sant, det får inte va sant! men jag tror inte det var så sant heller men vem vet :O bara hon inte kommer tillbaka i förtid.
Sen tog jag den tidiga bussen (Y) till stallet, så kunde chilla lite där. Sen kom mamma o tittade på, fick Cassie! Hon e så söt, men skitseg. Dock fick jag igång henne fram mot mitten av lektionen så det gick bra!
Sen vart det hem, middag blev toast - drack vinterns första varm choklad med grädde! Mums :P Det blev också lite grädde över som jag ska ha med till våfflorna imorrn, hoppas mina blir glad.
Men nu orkar jag inte skriva mer, men jag hoppas att ni har orkat läsa om min ointressanta dag. PUSSAR
egoboost XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leena var inte där... för Liam och dom låtsades bara för att slippa jobba.. typ eller nåt. men vad menades med in ut?? hehe seeg och fml vad det betyder`?

2011-12-08 @ 21:13:24
Postat av: sonja ^^

men leena har kommit tillbaka :O Hon var på knorradagen, o jag o edith frågade o hon ba: ja, nu ska jag va er lärare igen -.-'

NOOO JAG VILL INTE! :O

2011-12-11 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0