Chokladfabriken!

Tja bloggen! Bästa skoldagen idag, först våfflor med mina sen spanska med filmen "gruva 33". Det handlar om den där gruvgrejen förra året när 33 stycken blev instängda i en gruva i chile. Alla tyckte att dom hade spelat in och publicerat den fett snabbt. Vi hann bara se halva så vi ser nog resten på tisdag :) På håltimmen hängde jag på caféet med mina, till lunch blev det jubord verkligen jättegott menmen man fick iaf ett glas julmust :P o ja e så glad! blev klar med både min galge och slev idag på slöjden!! (kanske slänger upp en bild på dom sen) och somsagt gick jag till chokladfabriken efter skolan med morsan, mormor och syrran. Asgott! Fick en stor varm choklad med grädde o marshmallows två praliner och en vit chokladklubba. Gott så in i fasiken! skitbra ordval

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMS!!!
vaniljtryffel!!

Btw, ska gå på glöggfest hos grannen nu, sen ska jag passa mammas kompis hund hela kvällen, kulkul. Tjadåå

Kommentarer
Postat av: sonja <3<3

jag kommenterar typ alla inlägg... :S Aja, feeeett suktaaad <3 <3 <3 var där typ förra månaden elr nåt... muuuuums jag ± varm choklad med marshmallows ± andra saker från chokladfabriken = <3<<3<3<3<3<3<3 :P :P VILL HAAA....



ÅÅÅÅ ska du passa Cindy? (stavning?) :P <3<3<3 Lyllo dig vilken hund de än e.... <3

2011-12-16 @ 18:27:52
Postat av: Anonym

mmm det ser gott ut...



vetdu jag avundas dig, du vågar saker, sminka dig, kalla din mamma morsan osv... jag älskar din blogg och läser den hela tiden <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-12-17 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0