Dag 6 - Min julönskelista 2011

Ja, hej det här kommer bli mycket (skriver av från mina önskelistor som jag har skrivit för hand) :o Men ja hoppas ni orkar läsa, förr jag önskar mig MYCKET! <3 hahaha
Kläd/Accesoar -önskelista
Svart One-Piece
Pyjamas
Pengar som går till shopping
underkläder
stickade strumpbyxor
vanliga strumpor
svart tubhalsduk/snoddhalsduk
eyeliner
mascara
rött läppglans
tennisväska
leggings
mjukisbyxor
svarta chinos
kajalpenna
adidasväska
Prylönskelista
busskort
spotify premium
frisurf abbonemang
vita urban ears
skärmplast till mobilen
en bra bok
kudde till min soffa
ansiktskräm
sminkborttagningskräm
bra lypsyl
little big planet 2
gymkort
grejer till min snowboard
snurrstol :P
pennburk
affisch på min älskade rob-bob (hans nya smeknamn)
GODIS!
ansiktsvatten
stiftpennor 0.5 mm
TV till mitt rum
svarta hårnålar
brunt toningsschampo
eclipse-lakan
bra suddgum
coconut body butter
gå till chokladfabriken o fika
Ja det var väll allt! Kommer nog fylla på den med mer grejer sen. Ska sova nu, PUSSAR
OhMyRob-Bob vad jag längtar tills det ser ut såhär!! <3<3 jag vill ha vinter i december!! Vinter - en meter hög snö och svinkallt :P

Kommentarer
Postat av: Sonja ^^

ooj, du önskade dig lite mer än mig xD <3<3

2011-12-03 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0