Dag 7 - mina favoriter

Japp, Sonja hade tjatat lite på mig om att skriva mina favoriter så jag får väl göra det nu...
Djur: PANDA!
Mat: Hemlagad pizza eller buritos/tacos.
Program: Family Guy, Simpsons, How I met your mother och många fler!
Film(er): Twilight-serien och Remember me.
Godis: Lakrits, surisar och sur-melon remmar!
Skådespelare: Min lilla Rob-Bob Pattinsson ofc!! <3
Färg: Typ svart, vit, rosa, silver
Spel: Tv-spel - Little big planet, Datorspel - The Sims typ? spelar aldrig dataspel, sällskapsspel - TP eller nåt sånt frågespel.
Dricka: Frappuccino Caramel från Starbucks (om jag bara ska dricka nåt). Till maten så dricker jag helst cola eller fanta exotic ;)
Låt (just nu): Typ Not Fair (Lilly Allen) och Titanium (David Guetta featuring Sia)
Artist/band: typ Rihanna
Sport: Tennis!
Årstid: Sommar!! Sola, bada, äta glass...
Dag: JULAFTON!! och sen min födelsedag då :P
Klädesplagg: Nån mysig tunika med strumpbyxor eller typ skjorta och leggings
Tidning: JULIA eller KP, båda är lika bra! En för tjejer och en som typ passar alla

Hahha, jag vet det blev lite random saker men kommentera om jag glömt något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0