Dagen - från början till slut

hej bloggen! Idag har varit en bra dag. Eller ja, halvt. Först var det skola 8.20 sen var det lektioner... det brukar man ju inte ha i skolan. Men ialla fall, dom som var på överrådet fick åka till täby och trycka egna knorra tröjor och sen åt dom på mcdonald's, dessutom missade dom typ hela skoldan! Jag e avis, i skolan fick man göra tråkig matte osv och äta nån tomatbajssoppa med mögel, verkligen gott... Aja, som tur var hade jag med mig fem mandariner som jag kunde käka på :P
Som sista lektion hade vi engelska. Vi skulle bara göra lite i workbook och sen fick vi SLUTA! Fatta vad glada alla blev asså, och det var ju bra eftersom då hade jag god tid på mig att åka till stallet.
Men ja, efter skolan var det ju ridning. Jag fick Åse! I början var jag lite skraj för hon har ju typ assnabb galopp och e allmänt vild, men hon var bra! Hon lyssnade jätte bra på förhållning och galoppen var bara rolig! :D Lyckad ridlektion alltså :D YAYAY
Hemma blev det pannkakor (som jag skrev i förra inlägget) MUMS! Otur bara att jag ska käka våfflor till frukost imorrn, jag e bara lite proppmätt nu liksom... Men det ska bli kul, för Ida ska också komma (i vanliga fall brukar det ju bara vara jag och mina, för felicia vill ha sovmorgon) så det ska bli jättekul! Hoppas jag inte e dödligt mätt då bara ;)
Nu ska jag gå och checka "Du är vad du äter" hahha så jävla  kul. Tjockisar som svettas så fort dom går ett trappsteg typ. Men jaja, skriver sen <3
arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0