Drag me to hell

Hej bloggen! Vaknade klockan sju för jag skulle se julkalendern, även fast jag hade sovmorgon till halv tio. Men när pappa hade gått hemifrån så slog jag, mamma och johanna in alla pappas julklappar. Sen behövde jag gå till skolan o.s.v. I skolan var det fett tråk! När jag kom skulle vi titta på film (som planerat). Den var inge bra!! Nån animerad skitgrej, men ibland var den faktiskt läskig. Men ja sen fastna jag på tomteandens skratt (sonja o edith vet vad jag menar). HOHOHOHOHO! Han skratta fast han höll på och dö, så jävla överdrivet men ja. Av lärarna fick man EN pepparkaka, min syster fick julmust, peppearkakor, popcorn och skumgodis av sina lärare... Mina lärare är varken bra eller snälla :( Men på morgonen skickade felicia ett sms om att hon var sjuk så jag kunde inte fika på chokladfabriken med henne som planerat!! Bajs på henne, jag som hade längtat och hon som aldrig har vart sjuk den här terminen går och får feber sista dan i skolan :/ Men ja, fick med mig sonja istället, vi hade det riktigt mys!! Tog varsin varm choklad och vit chokladklubba!
Det finns typ ingen godare än chokladfabrikens varma choklad!!
THAHA *sukta sukta*
Sonja som intensivt dricker sin choklad. oh du e så fin i din nya frisyr, puss!

Kommentarer
Postat av: Sonja ^^

aaw tack <3<3

2011-12-23 @ 10:05:09
Postat av: Coolaste eeeediiiith 8D

Nomnomnom... choklaahahahahahahaad :oooo dreglar

2011-12-23 @ 11:54:23
Postat av: Felicia

Jag vet fett typiskt av mig att bli sjuk på avslutningen, just när vi skulle till chokladfabriken :(

2011-12-23 @ 12:06:41
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0