)(/&%¤&/()=@${]}€

Hej bloggen! det har typ inte vart min dag idag, eller jag vet inte. men den kändes bara värre och värre för varje timme som gick. eller jag vetefan
började dagen med att missa julkalendern, ja jag e löjlig som ser den men det blev redan då ett deppface. sovmorgon dårå så det var skönt men annars, nja jag vet inte. hade sedan två oförberedda prov, matte o NO, happyface verkligen! Leena har kommit tillbaka o det gör ju inte saken bättre. som idag tex så gjorde hon så en kille nästan börja gråta, även om jag inte bryr mig så värst, men... asså fuck her! på gympan, dans igen. jag säger bara tre bokstäer. F-M-L. fick visa upp dansen igen youknow. asså lärarn måste va bög annars är han en ändå :P det var fett skumt också, han ba "kom nu du får dansa med mig igen" jag ba "neeeeeeeeeeeej" han ba "nu mobbar du mig du vet vuxna kan också bli mobbade" jag ba "WTF!"
efter skolan vare gymet som vanligt, jobbig core osv. sen hem o duscha, äta bananmos med kassler jättegott men var fett hungrig så åt ändå
ännu en väldigt fin host bild på mig

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hade också sämsta dan klämde fingret dans inget gjort på svenskan o två prov men tyckte fett synd om Liam för han våga inte laxa emot ju :(

Postat av: Sonja ^^

"nu mobbar du mig du vet vuxna kan också bli mobbade" HAHAHAAAAA!!! :D :P XD XD -.-'

2011-12-16 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0