Gomörron!

Hej bloggen! Har vaknat, ätit frukost och just sopat gården i bara pyjamas. Jag menar, vad är det här för vinter? Det har inte fallit en flinga! Jag e sur. Samtidigt så är det lite skönt att slippa klä på sig täckbyxor och tjockjacka varenda dag. Men vafan, hellre det än en jul utan snö! btw, såg alla tre avsnitten av julkalendern, helt ok tycker jag. Bättre än förra årets Hotell Gyllene Knorren i varje fall. Den sög ju
Så, vad ska ni göra idag då? Själv ska jag vara hemma ensam med syrran hela kvällen för mamma o pappa ska bort. tråktråk, men ja får se om vi går o hyr en film. Nå tips på bra filmer? Annars tror jag inte att jag ska göra så mycket. Åker o spelar tennis snart och det ska bli kul. Missade ju förra veckan när jag var på julmarknad i Mariestad.
Skriver sen - PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Sonja ^^

Tjoho det här har inget med ditt inlägg att göra men på din sånhär lista grej ska du typ skriva din favoriter idag <3 <3 men det har du ju redan gjort :O Bara kom på det xD Du skrev ju dem på den där 100 frågorgrejen <3<3 fast du får gärna skriva de igen xD ^^

2011-12-03 @ 15:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0