Inget igår!

Hej bloggen, blev ingen bloggning igår för jag var skittrött och orkade inte och dessutom så dog datorn o lite sånt. Men iaf det var en vanlig tråkig dag förutom att jag var hemma hos felicia efter skolan och sen hemma pluggade jag svenska och blev helt klar med 7:e kapitlet av huset. det e så himla tråkigt men måste göras, nu ligger jag iaf inte efter :P Men ja, iag har jag inte gjort så mycket. På mentortimmen gick vi ut och samlade ihop saker från olika affärer till öppet hus dagen på lördag. Jag gick ut med Harriet och Vilma, vi fick ganska mycket! Några grejer från "Himlen runt hörnet" en krans och julkulor från nån blomaffär, lite choklad på chokladfabriken och massa småsaker från en orientalisk affär på tjärhovsplan. Ganska bra, tycker jag! Men ja, sen bara tråkig skoldag.....
Så nu e jag hemma och bloggar för er, men nu ska jag kolla vidare på TV. PUSSAR
just another ugly pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0