It was dark and I was over

Hej bloggen! Asså jag e så jävla glad!! För typ ett år sen köpte jag ett Eclipse poster-magazine med massor av posters och sen var helt plötsligt två stycken borta!! :O Sen dess har jag varit sur över att jag inte hittat dom, för jag letade överallt! Men gissa vad som hände i morse då? Jag skulle fixa med lite tidningar och lägga dom i mappar, sortera m.m och mitt bland tidningarna ligger mina posters!! Asså OhMyRob jag blev asglad, för det är liksom bilder på min lilla älskling som har varit borta jättelänge! Men inte nu längre, hahha :P
Skriver sen, PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

det känns som du plötsligt har börjat älska robert pattinson nu :o

2011-12-03 @ 20:37:02
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0