Jag är dålig på engelska, men jag kan säga "I love you" Jag är dålig på matte, men jag vet att du kan räkna med mig. Jag är dålig på geografi, men jag vet att du bor i mitt hjärta.

Tja bloggen! Ligger inne på min systers rum o kollar på Harry Potter 1, hahha det e fett kul. Allt e så himla dåligt animerat om man jämför med den senaste filmen. Anyway, mamsi håller på och steker hemlagade köttbullar som vi ska äta till middag, gottigotti. 
Idag köpte vi en ny julkula, jättefin! En gullig liten cupcake :P Man blir fett sugen när man ser på den
Åh den e så fiiiiin!! <3 RUSTA - 39kr
Nu e granen helt fulländad!!
Men ja, sitter o drogar Mange bjuder och kollar fb. nu sa mamma att det e mat så ses sen allihop :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0