JAG KAN BARA INTE FATTA ATT DET ÄR JULAFTON OM.... ETT DYGN, EN TIMME OCH FYRTIOSJU MINUTER

Asså omg, det är lite sjukt bara. idag är det dan före dan före doppardan. SJUKT INTE SANT??? och jag som inte har slagit in alla julklappar än.. Men det får bli imorrn istället, då ska jag även in till pappas jobb, köpa remmar på kungsträdgårdens marknad och den godaste thaimaten ever till lunch. Chill med lov! och asskönt att man e klar med alla klappköp, synd bara att man måste sitta uppe till julaftons morgon för att skriva rim.... Men det lönars sig ändå, man får fina rim och paket tillbaka! :)
den där jävla ångesten du vet

Kommentarer
Postat av: Sonja :P

jag skriver typ rim ibland, och när jag skriver de är de jättedåliga XDD Men jag älskar julklappsrim XD <3

2011-12-23 @ 10:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0