Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.

Tja bloggen! Sitter o kollar på Så mycket bättre medan jag skriver på datorn och äter naturgodis o dricker cola. O juste, lyssnar på mange bjuder gör jag också, fan den bästa låten som finns!! Det går inte att leva utan den!! Okej där kanske jag överdrev lite men...
Aja var på tennis på eftermiddagen, gick helt okej! den ena tränarn står och käkar nougat medan han tvingar barnen att göra armhävningar, springa runt banan och hoppa ienfota. ABSOLUT INTE OKEJ! och typ hela tiden undrar han om det är nåt, jag ba neeeeeeeeej han ba joooooo jag ba NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! och sen typ äter han nougat igen-.- Aja, fick spela dubbel med den andra tränarn, det gick fett bra, vann båda matcherna^^ Nej nu ska jag kolla vidare på Så mycket bättre, tjadåååå

Kommentarer
Postat av: sonjaa <3

naturgodis nomnomnom... <3 :P

2011-12-17 @ 22:51:18
Postat av: Anonym

jättesöt bild förresten :)

2011-12-17 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0