Jul outfit

Hej allihopa och god jul på er! :) Jag hoppas ni får en fin och rolig julafton med många paket och kärlek såklart! Ska ni se kalle anka? Det ska jag iaf^^ Jag älskar det, då får man den där julkänslan i hela kroppen :D Men på morgonen fick jag en stor chokladtomte och Little big planet 2 till playstation move, som jag önskade mig! :D och vi åt våran goda julfrukost som alltid. Först en macka, sen bara bullar och julkakor :P Och såklart julmust till det. Men nu vill jag spela lite sims och sen ska jag bara mysa med familjen resten av dagen. Tyvärr blir det inte så mycket bloggning på lovet, är först i åre, på nyår hos pappas kompis och sen hos mormor så det blir fullt upp. Men kan försöka hinna slänga upp ett inlägg från pappas iphone ibland,  och sen ska jag ha med datorn men vi får se hur det blir! Iaf, god jul på er allihopa och ett riktigt gott nytt år!!

DAGENS OUTFIT: klänning från H&M, leggings från Ullared
FACELOOK: bara lite mascara och puder, men det räcker för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0