Kärleken mellan två personer börjar med "du är speciell" och slutar med "du är precis so alla andra".

Hej bloggen! Sorry för att inte ha bloggat, direkt efter skolan var jag ju på gymmet. Men det var så himla pinsamt på gympan! Värsta peddot kom och skulle lära oss dansa chacha cha (han har vart där förut så alla visste vem han var). Asså euw jag dör! Man skulle dansa kille-tjej, vilket alla hatar. Och sen skue han visa upp varje nytt danssteg tillsammans med en elev. Och gissa vad? Jag fick visa tre gånger! Asså jag dog ihjäl mig... 
Anyway, har precis ätit och kollat på julkalendern och nu är det långkväll framför TV:n, mys! Det ända dåliga är att det just på onsdagar inte går nåt bra program :/ Men ja, får väl leva ändå :P
ses sen, guys. PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

jaa, ellerhur och det är alltid lika kul att vi ska ha det tre gånger till...

2011-12-07 @ 21:42:41
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0