oj jag märkte inte att det här blev ett långt inlägg

tja bloggen. VET jag har inte bloggat sen fredags och jag vet hur irriterande det är när man märker att nån inte bloggar. MEN, jag har varken haft tid eller lust så ni kan inte klaga. Klart ni kan men varför isf? Aja, jag försöker iaf! det är bara det att jag typ aldrig orkar sätta på en dator så det blir varken fb eller blogg. jag lider också ni vet ;)
I helgen var jag ju somsagt i Åre, fett kul det var. Shoppade typ massor! ett snowboardfodral, en skid/snowboard-jacka, en säkerhetslina till min snowboard och lite other stuffffff :P kulkul. men ja, missade knorradagen så det var soft! förutom att liften i åre gick sönder så vi fick knappt åka skidor. tror det blev fem åk totalt elr nåt :( fast vi hade kul ändå, spelade pingis och käkade bullar :P
i måndags var det typ studiedag så felicia hade sitt ridkalas då. Fick en asfin ponny som hette Nökkvi, gullplutt. vi töltade as usual och hade kul. när vi kom hem till henne käka vi tårta o hamburgare. sen blev det tortyrlek, jag torterades typ mest :(
söta lilla Nökkvi! vet konstigt namn, men islandhästar e lite skumma duvet
tjockt inlägg jaja men hoppas ni orkar läsa ändå. tjao

Kommentarer
Postat av: Felicia you moppe ;P

Sv: nej, det var inte ditt fel men det gjorde ju ont ändå men det var mitt fel du skulle bara stänga. Men islandshästar heter på isländska och typ hur dom är eller nåt..

2011-12-14 @ 21:19:07
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Sonja ^^

åååå gud vad söt!! <3<3<3 (bilden XD) <3 :3

2011-12-16 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0