Lunch

Japp nu ska jag gå o göra lunch, korv som blev kvar från igår och stekt ägg typ. Inte vad jag är sugen på men det är väl helt ok. Är ashungrig!
Men ja idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade, åt frukost och kollade på julkalendern. Sen behövde mamma o pappa åka till landet för attt hämta lite grejer så jag o syrran var hemma ensamma en liten stund. Då tvingade mamma mig att läsa i min bok innan jag satte på datorn så jag fick väl göra som hon sa. Men direkt när jag hade läst ett kapitel (typ 25 sidor) så orkade jag inte mer så satte på datan o kollade på TV resten av tiden som mamma o pappa skulle vara borta. Men nu har dom kommit hem och jag e hungrig så ska äta nu. Vi ses sen, PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0