NK:s julskyltning=bajs!

Hej bloggen! Sorry för att jag inte bloggade igår, var astrött efter gymmet och ville bara mysa så det blev inget.
Idag har jag åkt skridskor med skolan på Zinken, gick väl helt okej, inte direkt det roligaste man kan göra dagen innan skolavslutningen men aja. Vi fick gå en timme tidigare från Zinken så vi hade lunchrast i två timmar (Y). Då gick jag o felicia hem till mig och spelade wordfeud (GRATTIS I EFTERSKOTT!!!). sen behövde vi åka till skolan för att se på julspelet, det sög. Dom sjöng asdåligt, man ville bara hålla för öronen. Dessutom så var hela skolan i kyrkan (ca 600 st) så hela sexan fick knö in sig på två bänkrader (vi är 70 stycken). Asså fatta man höll på och dö!!! dessutom fick vi sitta längst bak.... Men efter det fick alla sluta så jag o syrran gick hem för att möta mamma. Sen gick vi in till stan och köpte lite grejer och var på julmarknaden. Oh just det! var ju och såg NK:s julskyltning också, så jävla ful!! Hur kan man göra nåt sånt?!?! >:O här kommer lite bilder på alla fönstren---->
Asså förlåt men det var riktigt pissdåligt i år!! (enligt mig)

Kommentarer
Postat av: sonja ^^

jag tkr den va helt ok.... men inte alls så bra som den är ibland!!

2011-12-22 @ 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0