OMG IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!

Fett awesome asså! Har längtat så in i fan, speciellt längtat efter att få sova. Men så klart vill jag ju att det ska bli julafton, hahha jag tänker inte alls bara på julklapparna host.
Har sovmorgon till halv tio imorrn så det e inte helt fel, sen e det film i SO-rummet. Typ hela jävla klassen ska sitta i samma rum, 70 pers? jag kommer dö av syrebrist... Men när vi har slutat för 2011 så ska jag o Felicia till chokladfabriken och fika (enligt vår lilla tradition). Är det här tredje gången vi gör det? Men det ska bli fett nice, hoppas det bara inte e fullt som det brukar va så vi får stå och vänta i en evighet.. Men ha det så bra tills imorrn! På jullovet kanske jag inte bloggar så mycket, men gör om jag hinner!! Ska ju till Åre och så, sen träffa lite kompisar o.s.v.
hahha random bild från idag, Sara hann precis blinka. Men vi ses nog imorrn, godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Är sjuk så kan inte imorrn men skulle vart andra gången isf. Men det är två klassrum så blir 1,5 grupp i varje.

2011-12-22 @ 00:21:28
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha. Fy fan.

2011-12-22 @ 08:11:58
URL: http://januariflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0