Snart klar!

Tja bloggen! Har suttit och skrivit dom sista julrimmen, nu är det bara att slå in dom sista julklapparna som gäller! Och jag kan bara inte fatta att det är julafton imorgon, det kan bara inte vara sant!!! :O Jag minns när man var liten kände man typ en månad innan "Ooh, nu e det snart jul" och man kunde inte sova natten till julafton. Men nu känns det ingenting, det regnar ute och det är ingen julkänsla alls typ :/ Men julafton är det och det går inte att ändra på!! (vilket är bra, efter som man får presenter) ^^
Men godnatt allesammans, hoppas ni får en riktigt god jul imorrn!!
Just det, ska bara berätta lite kort om min dag idag. Btw, gjorde ingenting som jag skrev att jag skulle göra :( hade fullt upp ändå. Men jag går nog på markaden nån gång på lovet om dom inte plockat undan den :)
Men ja, vaknade kvart över elva, hela dan har jag suttit och grubblat julrim. åt varken frukost eller lunch, jag var bara inte hungrig XD men sen julstädade jag båda to-orna och när mamma o pappa kom hem gjorde vi lite julgodis. Ny knäck som är hård (den förra var alldeles seg och growsy) och lite tryfflar m.m. Till middag blev det hemlagat pizza! Gottigotti, fast inte direkt så juligt.... Men nu ska jag återgå till filmen och slå in dom sista julklapparna! hejrååå <3
ur arkivet

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ni kunde gett den gamla knäcken till mig!

2011-12-24 @ 14:17:39
URL: http://tokigmadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0