Someday, somehow

Tja bloggen! förlåt för långt uppehåll, men har somsagt haft fullt upp. Nu sitter jag i lägenheten i Åre och Dagmar stormar på så det blir nog ingen snowboard idag.. :( Jag som ville testa den, har ju aldrig åkt på den liksom.
Det blir bara chill i lägenheten idag p.g.a vädret, tror inte vi ska göra nåt speciellt. Typ ta en fika på åre café elr nåt^^ Men jag kan ju passa på och berätta om min julhelg! :) I julklapp fick jag MASSOR, typ allt jag önskat mig, och dom som har sett mina önskelistor vet hur mycket jag önskat mig. Men det var mest smågrejer så det kostar ju inte apmycke. Har bl a fått  en jättemysig onepiece, mörkbrun teddyfleece. Tyvärr är den inte äkta men jag älskar den ändå, jag bokstavligt talat bor i den. 
Åh, den är så mjuk och mysig!! Men jag lägger upp bilder på mina andra julklappar på fredag, d.v.s då jag kommer hem och har alla julklapparna på rummet. Men vi ses väl innan det hoppas jag! 
Btw, statestiken har varit skit nu under julen, det kan jag ju förstå, ni har ingen tid o.s.v men när ni väl läser, kommentera gärna också!! Kommentarerna har liksom försvunnit *poff*

Kommentarer
Postat av: SARA

FINFIN Onepiece! :)

2011-12-27 @ 13:59:27
URL: http://januariflickorna.blogg.se/
Postat av: Sonja :P

jättefin onepiece, min e oxå sjukt mysig, bor oxå i den hahha, har haft på den sen julafton, nu ligger den i tvätten... :)

2011-12-27 @ 19:39:02
Postat av: Felicia

Sv: har inte nya bilder, kommer från arkivet.. Men det ser bättre ut med än utan :)

2011-12-30 @ 16:05:15
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0