Svar på kommentarer

PONNYSKRUTTARNA - sandra ([email protected]) om pepparkaka o saft!: fin blogg

Svar: Åh, tack så mycket! Tack för att du har tittat in på min blogg, fortsätt gärna :)

:) om pepparkaka o saft!: Tråkigt att du inte har lista mer... :(

Svar: Ja men jag orkar inte. Latis du vet :P

sonja ^^ om ingen lista här inte: men listan va ju rolig...? <3 <3

Svar: Okej, nu känns det som alla tjatar-.- Kanske att jag fortsätter då...XD

Felicia-tokigimadera.blogg.se om ingen lista här inte: håller med sonjan häras fortsääätttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Men värst vad ni tjatade då. Kanske får börja igen då, fast fortsätta därifrån jag var alltså, inte börja om från början. Men kom ihåg: jag sa KANSKE

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

ta bort dom som är tråkiga och ha kvar dom som du tror är intressanta och läsa och så gör du dom.. :)

2011-12-07 @ 21:41:18
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Sonja

ja bra fortsätt :)

2011-12-08 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0