Torsdag den femtonde december tvåtusenelva

Tja bloggen! Min dag idag:
Kolla på julkalendern o åt frukost, sen gick jag till skolan som började 8.20 -.- Matte, sen bild o svenska. omr jag e så glad!!! jag blev klar med hela texten till huset idag! jag kan inte vara lyckligare! btw liselott (vår svenskalärare) var inte där idag så det var lite kaos:P Alla typ lyssnade på musik och var inne på fejan, men inte jag, hahha! :D Jag gick inte ner till lunchen idag för det skulle bli potatis och purjolökssoppa. jag spyr redan när jag säger det så... På rasten var det några skumma gubbar med skägg som skulle fota några killar i nian när dom satt i en soffa o spela gitarr, fett random tkte mina o jag :P
efter rasten var det vanliga lektioner, först NO sen gympa o sen engelska-.- fast ja o vilja var på antimobbing så vi missa typ halva NO:n (Y)
På ridningen fik jag Fredrik! Jag blev så glad, han e så fin o busig o bra <3 gjorde lite serpentiner och jobbade att sitta i traven, kulkul :D Till middag blev det thai från holken, fett gott asså. Fast asmycket för pengarna! fem stora kycklingspett + en hel hög med ris och jordnötssås för bara 50 spänn! helt otroligt.. Men jag åt ju inte fem, jag dog när jag hade ätit fyra, har fortfarande ont i magen^^
Right now ↓
Logga Facebook

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

vad kul att du fick Fredrik!!! :) men det va ju fett skönt att inte ha lärare???

2011-12-15 @ 20:51:17
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

fast tjugo över 8 är jobbigt men inte så mycket egentligen min kompis går i trean och börjar 8 en dag :o

2011-12-16 @ 18:45:14
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0