tråkbajs

hej bloggen! har just tittat tio minuter på lotta på liseberg, det sög så himla mycke så jag var tvungen att gå tillbaka till datorn för att ha nåt o göra. har slut på bloggar att läsa så vet typ fortfarande inte vad jag ska göra, händer inget på fb liksom.... Men imorrn blire våfflor med mina som vanligt! Då ska jag ha med mig grädde, mums!! Och vet ni vad jag ska göra efter skolan då? GÅ TILL CHOKLADFABRIKEN OCH SUKTA ER ERA SMÅ BAJSKORVAR :P
asså omr jag är trött på detta jävliga hår! vill klippa av det nu med en gång!!!

Kommentarer
Postat av: Coolaste edith c8

Vill också till choklasfabriken... buhu :'c

Men klipp inte av dig håret. Då var det bestämt okok. <-- Observera punkten!

2011-12-15 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0