Vänta, var det idag som det var den första december?

Hej bloggen! Härligt att det är december och snart jullov. Men var fan har snön tagit vägen? Är fett sur. Nu vill man ha julstämning! Snö och kallt som gäller! Men nej istället regnar det.
Oh juste jag såg inte julkalendern i morse, hade helt glömt bort att det var 1:a december liksom. Men dom som såg den; var den bra?
Förresten, när jag kom hem så hängde den här på min rumsdörr--->
FIN VA?! Mamma hade fixat den åt mig under dan, snällt va? Du ska veta att jag älskar dig mamma. Du är den bästa som finns<3 hon har hängt upp både godis och pengar iår, mohahaha. Ser nu att imorgon kommer jag att få en Riesen, yum! Om ni undrar vad som hänger på nummer 24 så är det en julstrumpa. (jag får en liten större present på julafton, liksom). Och sen har man ju såklart en chokladkalender också. Klassiker måste ju hålla i sig :P
Massor av godis och pengar, yayy! Och förresten så e inte min chokladkalender svart vit, det är effekten på kameran. Så ja, nu vet du det och slipper fråga. Snäll jag e va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0