dag 1 - 100 frågor


1. Namn? Josefine Alexandra Lundquist
2. År? - 1999
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Färg på ditt hus? - Typ orange och svart
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - 6B
7. Vilket år tar du studenten? - orkar inte räkna. Jo, typ år 2018 (då e jag nitton)
8. När gick du upp imorse? - 10 typ
9. När ska du sova? - Nu kanske? nä, snart menar jag
10. Vad har du ätit idag? - lussebulle, o'boy, macka, youghurt, pepparkakor, lövbiff m.m.
11. Dagens klädsel? - Pyjamas :P
12. Dagens smink? - Inget
13. Dagens roligaste? - Pappa. HAHA JAG SKRATTAR SÅ JAG DÖR. Ni skulle hört asså^^
Socialt:
14. Har du ovänner? - Nej det tror jag inte, men många i klassen som jag hatar/aldrig är med
15. Har du många vänner? - Ja så skulle jag definiera det XD
16. Vem chattade du med senast? - Ingen aning
17. Har du pojk/flickvän? - Nej men skulle vilja ha...
18.Vem pratade du senast med? - Pappa eller syrran tror jag?
19.Vem fick du senast sms ifrån? - nån, ehe orkar inte kolla
Favorit:
20. Film? - REMEMBER ME (!!) och Breaking Dawn <3 Robert Pattinson i båda *dregel*
21. Låt? - MÅNGA, men några e "Krossa alla fönster", "I follow rivers", "Titanium" och "With ur love"
22. Mat? - Hemlagat pizza och tacos
23. Dryck? cider eller cola typ
24. Färg? svart, vit, rosa
25. Stad? - New York
26. Land? - USA <33
27. Ämne i skolan? Slöjd/hemkunskap
28. Människa? - typ.. ROBERT PATTINSON <33
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Igår
30. Gången du bakade? - längesen...
31. Gången du stulit något? - har inte stuligt något allvarligt
32. Gången du rökte? - aldrig
33. Gången du drack? - mjölk drack jag till middag men sprit? nej tack
34. Personen du kramade? - syrran (typ flumkram)
35. Gången du kysste någon? - dagis
36. Personen du dampade på? - person och person (dampade på internetet nyss)
37. Personen du bråkade med? - Hahha, syrran...
38. Personen du blev ovän med? - Inte vet jag? håller inte reda på sånt. Om jag blir ovän med nån blir vi vänner nästa dag :D
39. Gången du fick skrattattack? - nån timme sen...
40. Personen du snackade i tele med? - Pappa tror jag?
41. Gången du grät ? -igår, var fett deprimerad
42. Gången du var ledsen?- igår
43. Personen du sa snygg till? - ingen aning. Typ till min rob pat affisch :P
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? -svart
45. Hund eller katt? -hund, eller katt. vet inte. hund e kul katt e mys
46. Ute eller hemma? - hemma <3
47. Tvspel eller datorspel? - LITTLE BIG PLANET FTW (TV-spel)
48. Singel eller upptagen? - jag vill ha pojkvän!
49. Strula eller kramas? - Kramas
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - ?
51. Ragga eller bli uppraggad? - nja..
52. Blont eller svart hår? - brunt, hehhe
53. Blåa eller bruna ögon? - BRUNA, jag vill ha bruna ögon!
54. Choklad eller lakrits? - Båda <3
55. Coca cola eller fanta? - Coca cola
56. Pizza eller Kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Randigt skulle jag tro..
58. Blatte eller svenne? - SVENNE ABO
59. Älska eller bli älskad? -Älskad
60. Leva eller dö? - eh, leva kanske? konstig fråga...
61. Vänner eller familj? - Båda
Antal:
62. Personer du älskar? - många just nu. bl a ROBBAN!!
63. Personer du hatar? - ooh, mångaa
63. Glassar har du som mest ätit på en dag? - vet inte, 3?
65. Gånger du haft minnesluckor? -och vad e det för nåt då?
66. Gånger du varit hög?- jag knarkar inte
67. Personer du saknar just nu? -många...
68. Gånger ditt hjärta brustit? - typ 1?
Vem/vilka:
69. Kommer du inte överens med? - syrran ofc. sen mamma ibland
70. Vill du kyssa nu? - ROB! grrrr <33
71. Ska du träffa imorrn? - Klassen, familjen
72. Sjöng du senast för? - mig själv, hahha har inget liv asså
73. Skickade du senast gb till i pea? - ?
74. Spelade du tvspel med senast? - Syrran
75. Vill du ta med på resa nu? - mig själv!
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - alla idioter
77. Förtjänar att dö? - tjuvar och mördare
78. Är söt? - många <3
79. Vill du sova jämsides med inatt? kompis :)
Vad:
80. Gör dig glad? - Musik och robert pattinson är meningen med mitt liv (och kompisa/familj förstås)
81. Gör dig ledsen? - Cancer
82. Vill du helst göra nu? - sova och titta på DH
83. Önskar du att du slapp göra? - LÄXOR
84. Vill du ha nu? godis :P
85. Önskar du dig i julklapp? - One-piece XD
86. Längtar du till? -julafton ofc
87. Tycker du om dina betyg? - har inga bro
88. Ångrar du i ditt liv? - mycket i mitt liv ångrar jag, men ångrar inte att jag skapades liksom
89. Nått av det bästa som hänt dig? - att jag har fått ett nytt rum och att jag har en hel familj <3
90.Vad tycker du om rökare? - idioter
91. Bråk? - onödigt skit
92. Killar? - vissa är skitirriterande o fula men andra så grymt sexiga och man ba oooooh
92. Tjejer? - forever<3
94. Skola? - hatsak
95. Framtid? - jag vill bli rik och bli ihop med robert pattinson <3 :P
Övrigt:
96. Är du kär? - nja, inte kär. men det e en person som jag tycker e väldigt snygg och sen just det! JAG E DÖKÄR I ROB!!
97. Hur lång är du? 156,3 typ? (mätte mig hos skolsyrran i onsdags)
98. Första tanken imorse? jag vill sova...
99. Sista tanken när du somnadade? hur kan jag veta det? Jag har inte somnat direkt...
100. Hur mycket är klockan nu? 22:04
Jag just nu:
GODNATT

Kommentarer
Postat av: sonja

aaauwwww.... varför grät du igår? <3<3<3 :'( :'( <3<3

2011-11-28 @ 17:50:01
Postat av: SOFIA BÄSTA ARDELIUS :D

JAG HAR EN ONE PIECE :DDDDDDDD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0