Dag 3 - bloggar jag följer

Felicia!
www.tokigimadera.blogg.se
Oona!
www.hoppigaloppen.blogg.se
Ellika!
www.fotoellikao.blogg.se
Harriet!
shuu! Idag har jag bakat cupcakes men Matilda och Emma! Vi fick mer en trehundra kronor. Jag är överlycklig för då kan jag få min sminkkalender :D Aja imorgon börjar vi 20 över 9 det är skönt fast vi slutar halv 4 :( bloggar mer sen ! puss <3
www.crystalhearts.blogg.se
Elin!
www.elinlalala.blogg.se
Frida!
www.osmiinkat.blogg.se 
Anna!
www.sjuhundragrader.blogg.se
och många fler! men det blir så jobbigt att hålla på att sätta in alla bilder och länkarna osv. Men hoppas ni blev nöjda med detta (förlåt för storleksskillnaderna på bilderna men jag kunde inte ändra dom)
Skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0