Förlåt!

Hej bloggen! Sorry att jag inte har bloggat idag :( Hade sovmorgon imorse, fett skönt! Sen var det skola, massa stök och på NO:n var det labb. Jag typ hatar NO... Anyway, direkt efter skolan åkte jag till gymmet (som vanligt). Fast först skulle johanna till ringen o hålla på en stund så vi kom försent och mamma blev lite sur. Men det blev bra iaf! Tränade core och sen zumba. Asså ni fattar inte hur jobbig core:n är och hur rolig zumban är! Måste testas inte coren dårå^^
Sen kom vi hem och fixade pappas tårta och sen åt vi middag. Efter det fick pappa hans presenter och han blev fett glad för chokladklubborna jag gav honom! Yaay, hoppas jag får smaka nudå...
Och ja, mellan det har jag duschat, packat upp väskan, fixat på rummet m.m så jag har inte haft en minut på datan! Men just så klagade Felicia på mig att jag skulle skriva så jag var snäll och gjorde det ^^
Sriver sen, puuuuss
btw, såg olivia och minna från min gamla "klass" idag, dom såg glada ut :D
egooooooo boost på hög nivå
haha, omr vilket missfoster, btw jag e tjockt trött så det kan ju vara en anledning

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

ejhehehehhehehehe...

2011-11-30 @ 21:32:04
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0