Lista :P

Hej bloggen! Här kommer en 20-dagars lista som jag gjorde idag!
1. 100 frågor
2. 5 saker ni inte visste om mig
3. Bloggar jag följer
4. En bild på någon du tycker om
5. Något/någon jag saknar
6. Min julönskelista 2011
7. Alla mina favoriter (mat, film, djur m.m.)
8. Dagens hiss och diss
9. Bild på min(a) bästis(ar)
10. En bild jag inte visat på bloggen förut
11. Snyggaste personen/personerna i världen
12. Det godaste jag vet!
13. Min värsta rädsla/fobi
14. Vad jag gillar att göra
15. En låt som får mig att gråta
16. Skolan - dåligt eller bra - och varför
17. Bild på mitt rum just nu - stökigt eller städat?
18. Mitt bästa recept
19. Dagens facelook
20. En teckning som jag har ritat
Hoppas det duger! Vill ju ha nåt att skriva om så det inte blir bloggtorka liksom.. Hejrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0