"Robert Pattinson" is just other words for "impossible sexyness"

Hej bloggen! Har ätit god mat och har just suttit tyst inne på mitt rum och slagit in paket till pappa. En chokladkalender, 5 trisslotter och 2 chokladklubbor (dom två första e från mig, mamma och johanna tillsammans men klubborna e från mig)! Hehhe, snäll jag e asså :P
Men ja, ska snart fika lussebulle och titta på resten av top model. SEN ÄR DET DESPERATE HOUSEWIVES!!! OhMyRob jag dör, det e så spännande!! :o Och nu när jag tänker på min lilla rob så måste jag bara lägga upp en bild på honom!! Hetare än hetast alltså :P
fy fan vad snygg! jag dör jag dör jag dör jag dör jag dör omr omr omr
ehm, inte alls beroende...
Aja, detta blir nog sista för idag, imorrn har jag sovmorgon till 9.20, sjukt vad soft! Ska sova till typ 8, hahha. Men ja, höööörs bitches XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0