Svar på kommentarer


Felicia om Dag 2 - 5 saker ni INTE visste om mig: jag visste typ alla!! utom den första... och att du hata so läraren.. eller visste att du inte va förtjust men inte hata..
Svar: Jaha men jag försökte ta grejer som inte så många visste, du e ju typ en av mina bästisar så det e väl inte så konstigt om du visste dom flesta.

Sonja om Dag 2 - 5 saker ni INTE visste om mig: jag visste typ alla... utom snowboarden!!!!! lyllo dig!!! <3<3<3 Och vem gillar anna? :P
Svar: Aha, men ja jag vet jag älskar den, den e så snygg!!! Hahha, ja vem gillar henne? Hon gör lite för mycket teaterspel ibland....

Sonja <3 om 21:07: ooj, jag har läst typ fem böcker xD
Svar: Skrytmåns! Nej  jag skoja bara, hehhe. Men ja jag e inte så bra på att läsa som du e ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0