Torka inte mina tårar om du en dag tänker skapa dom

Hej bloggen! Kom hem för en stund sen, skitseg dag! Först spanska med Anneli, toppen alltså. Hon fick typ damp på alla killar, ehm. Ja sen vart det håltimme och då gick jag hem till Felicia (hahha, idag igen). Vi åt lite så vi inte skulle svälta ihjäl och sen gick vi tillbaka till skolan för att ha mentormöte. Men nej då skulle HELA klassen samlas i 319 och snacka om öppethus-dagen. Jag ba "SNARK" för jag kommer ju inte ens va me.. Men ja fick göra nån random caféskylt med Felicia, den blev fett snygg! Hahha ah, sen var det lunch, bajsande (sonja vet vad jag menar) korv med möglig potatismos. Favoritmat!

På rasten spelade jag biljard som vanligt, börjar få lite skills nu asså! Först spela jag mot felicia och vann en match sen spelade vi i lag mot nick och simon. Och gissa vad...? VI VANN BÅDA MATCHERNA!! Det var ju inte för att simon råkade skjuta i åttan två gånger. Oupsi :p
Sen tråkig eftermiddag med matte och SO, återigen med samma same-religions-grej. Efter skolan gick jag till Chokladfabriken och köpte chokladklubbor till pappa för han har namnsdag imorrn!! Det dåliga är bara att han ska till köpnhamn på morgonen så måste typ gå upp klockan fem och ge honom presenten (trots att jag har sovmorgon). Jaja, vad gör man inte för sin pappa? *blink*
Skriver snart igen, byeeeee
RIGHT NOW:
KÄRLEK, hahha! <3<3

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

det du strukit under passa perfekt just så du skrev det!! ;)

2011-11-29 @ 19:49:13
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: sonja <3

jaaa hahha usch vad äckliga korvarna var :O

2011-11-29 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0