Trött chey = jag

Hej bloggen! Har tråk och e fett trött.
Vanlig skoldag idag, blev klar med alla personbeskrivningar på svenskan, jippi! På SO:n inledde Anna vårt arbete med religion (hjälp mig, gud!). Vi fick se nån himla film om samernas religion, tråk!
På NO:n fick min lärare typ damp på mig. Jag sitter bredvid en kille som gick på mitt dagis (bestämda platser) och han ställer massa frågor hela tiden! Och då kan ju inte jag bara ignorera honom, så då svarar jag. Och då blir min lärare assur på mig bara för att jag pratar! (sitter dessutom längst fram, om jag hade suttit längst bak hade han nog inte märkt nåt) så ja det blev lite jobbigt...
Men efter skolan tagga jag hem till Felicia med henne, vi åt tacochips till mellis, inte direkt vad jag var sugen på till mellis men det funkade. Sen gick hon till sin kinesiska så jag mötte upp syrran på tjärhovsplan och tog bussen hem med henne. Nu sitter jag inne på hennes rum och kollar på top model/e inne på datan. Ska nog ta ett glas o'boy, e lite törstig efter tacochipsen.
TJARÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Felicia

hehe, förlåt men du kunde sagt nåt!! men vi hade typ inegt :P

2011-11-28 @ 17:31:29
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: sonja

vad är tacochips? :S :S

2011-11-28 @ 17:51:08
Postat av: sonja

jahaaa hehhe

2011-11-28 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0