Blograpee!



Hej alla Josefine's fina läsare!
Jag heter Anna och är 12 år, fick gästblogga häär! Min blogg kan ni hitta HÄÄÄR eller HÄÄÄR.
Mitt nickname / smeknamn är Shorty, bara så ni vet ;)
Idag har jag chillat, varit med några kompisar och så sitter jag och gästbloggar hos folk just nu :)

Josefine är en skit fin tjej som går i min förra skola! Vi lärde inte känna varandra så jättebra, det var synd! Hon är iaf skit snäll och sånt! Hoppas vi lär känna varann mer i framtiden kanske? ;)
Det var allt för mig!
Pussaaaar


/ Shorty

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har lagt upp inlägget om dropdown meny nu! Du verkade vilja veta ;)

Hoppas det funkar för dig!

2012-01-22 @ 21:19:15
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0