den andra januari 2012

Hej bloggen och alla fina läsare! Förlåt så hemskt mycket för att jag inte har bloggat, har haft fullt upp. Och tyvärr ska jag åka till mormor imorrn och är där i en vecka så det kommer typ inte bli nån bloggning då heller :/ MMen efter lovet då skolan har startat, då lovar jag att jag kommer igång med bloggningen igen, och för hoppningsvis kan jag då visa upp julklappar eller ha frågestund, lista eller ett foto i timmen om nån vill :)
Men det var bara det jag skulle säga, kommentera vad ni vill att jag ska skriva om!! jag behöver idéer!!!
Puss på er! <33

Kommentarer
Postat av: SARA

HejSvejs! Jag har ett litet tips på vad du kan göra: Som en summering på 2011, T.ex. Bästa låt, Bästa månad/er, Årets resa, Mest nöjd av dina nyinköpta plagg, Din bästta outfitt..Blablabla. Och om du kommer på något mer.

Och så kan du göra "Innehållet i min väska". PUSS.

2012-01-03 @ 11:14:33
URL: http://januariflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0