Den hemlige miljonären

Hej bloggen! Vanlig dag idag, tittade klart på filmen vi såg på svenskan men annars inget speciellt. Stack direkt till gymmet efter skolan och fick vänta typ en timme på mamma... Men när vi väl kom in körde vi först ett core-pass och sen en timmes zumba. Jag var inte alls sugen på att gymma så jag ansträngde mig typ ingenting, tråkigt är det men så får det vara ibland. Sen har vi ätit mat och nu har jag precis sett klart på den nya realityserien tunnelbanan som går på kanal 5 som typ handlar om vad som händer om nätterna på tunnelbanan. Men nu ska jag kolla på den hemlige miljonären, hejdå!
Dagens outfit:
tröja - ginatricot | Leggings - H&M | Knästrumpor - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0