Fredag den trettonde

Hej bloggen! Just nu är jag inte så glad på fredagar för jag kommer sluta tre hela terminen istället för två som jag gjorde på hösten... Menmen, idag e det fredag den trettonde fast det verkar inte som att det har hänt nåt speciellt dåligt ännu (y) På morgonen åt jag våfflor med Mina i skolan, Tyra och Alma fick sita vid vårt bord då för dom ville inte sitta bredvid två snubbar som snackade sex. HAHA aja vi flumma asmycke :'D
På spanskan var det film, sådär bra. Helt okej liksom. På håltimmen var jag, Mina, Shannon, Ida W, Matilda och Emma inne på toan och busringde till folk som vi känner. Det var askul^^ På syslöjden ska vi börja med nåt som heter jinojang djur, det e typ gosedjur. Jag ska göra en brun nalle! :D
Tog bussen hem o nu sitter jag vid datan. Syrran tog hem två kompisar och nu sitter dom i vardagsrummet och tittar på Never Say Never-.- Jag TROR jag stannar på rummet
Proud to be girl

Kommentarer
Postat av: Soonjaa

jaaa... jag fick ett samtal om att tilda hade vunnit konsertbiljetter, som skulle komma med posten, undrar när de kmr... XD <3 ;)



Aaw gulligt med nalle, jag gör en elefant, en rosarödrandig hihhi :P <3 :)

2012-01-13 @ 17:25:51
Postat av: MINA

sööt

2012-01-13 @ 18:27:23
Postat av: Felicia <3

ni ringde TILL EXEMPEL till Tilda två gånger.. haah men man hörde mina xd men sista va ju bäst ;)

2012-01-13 @ 18:40:16
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! det va kul! :D

2012-01-13 @ 21:14:00
URL: http://Todayismyday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0