Hey there Delilah, what's it like in New York City?

Hej! Gör typ ingenting.. Förut började jag titta på breaking dawn part 1 men bilden var hackig och sprakig så jag orkade inte... Syrrans kompisar gick o jag o pappa gick och köpte thaimat på Thai Oasen. Asgott!! Kyckling satay blir det alltid :D Nu e jag skitmätt och sitter o bloggar. Vet absolut inte vad jag ska skriva om och jag har typ aldrig nåt o blogga om.. Så jag frågar igen, några tips på vad jag kan blogga om? Kanske ska göra en resumé på 2011 om jag orkar men tror inte det. Det känns så länge sen så det blir trist. Men kommentera vad ni vill läsaom! Jag tar åt mig!!

Seriöst världens bästa låt! Kan lyssna på den dygnet runt <33

Kommentarer
Postat av: Felicia <3

Vilka bloggar du följer!!!! :D

2012-01-13 @ 21:15:32
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Felicia <3

Sv: Never!!!!......



jo såklart vi kan göra det :)

2012-01-13 @ 21:15:59
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Sonja :'D

ett foto i timmen ;)

2012-01-13 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0