I'm so happy

Hej bloggen! Sorry för dålig uppdatering, men orkar inte va inne på datan exakt hela tiden och för den delen inte heller blogga så mycket...
Min dag har känts seg, börja med att pappa väckte mig kvart över sju. TACK. SÅ. MYCKET. Jag fick typ slarva på mig smink och äta en snabb macka, inte bra! Tror det gick bra med glosprovet på spanskan, mamma tvinga mig plugga fast det var ganska lätt så aah. På håltimmen satt jag på caféet med Eve och Felicia och spelade spel på hennes mobil som typ heter irunner. Men när jag söker på det så kommer det inte upp i market! D: Jaja, vi får väl ta det imorrn..... ;) Annars vart det väl som en vanlig tisdag, jag o hedwig blev klara med hinduismen på SO:n, finally! Jag verkligen hatar SO så påminn mig inte. Men nu ska jag kolla TV, ciao
Jag såg för hemsk ut så jag valde en effekt som döljde det någorlunda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0