Ingen tid

Glad lördag alla läsare! Förlåt för att jag inte hunnit blogga innan men har faktiskt gjort massor idag. Började med att gå upp tio, dammsuga, hänga tvätt och äta valmofralla. Sen stack jag, pappa o syrran in till NK för att lämna tillbaka ett par Hunter strumpor som var för små. Sen gick vi till 4Sound och köpte en sträng till min gitarr och jag o pappa slog vad om vilken sträng det var som var trasig. Pappa gissade fel så nu e jag fem spänn rikare! Sen gick vi till kulturskolan och provade lite gitarr, jag o syrran ska anmäla oss till kurs där. Kulkul! Efter det var det direkt hem o äta lunch och sen sticka till tennisen, och som typ alla vet har halva hallen brunnit ner typ :/ Det luktade jättemycket brandrök men det gick över efter en stund. Kom hem för typ en timme sen och nu har jag fyllt i min anmälan som pappa ska skicka iväg på måndag! Men nu ska jag läsa bloggar o gå in på fb. Sen ska jag läsa på lite om hur man ändrar till snygg stilmall o.s.v. Hörs alla söta!
nån ful sak jag gjorde i pizap för några dar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0