kort mobilbloggning

Hej bloggen. Sitter på tåget ner till mormor och jag kan lova er att ni inte vill sitta där jag sitter just nu... snett mittemot mig sitter det nån jävla fyllekärring som e inne på sin andra Mariestadsöl. Hon snackar i sin gamla nokia hela tiden med andra fyllekärringar och hon typ skriker. Man får ont i öronen och jag tycker så himla synd om mamma som behöver sitta bredvid henne:( o sen e den där kärringen bara allmänt läskig, hon stirrar pa en o sen helt random frågar hon var man bor. Jag börjar snart tro att hon e en stalker? :o RÄDDA MIG GUD!!

Kommentarer
Postat av: Sonja :)

omg vad läskigt! :O <3<3<3<3 :*

2012-01-03 @ 21:42:45
Postat av: Felicia

Supeerman(jag) kommer och räddar dig!!!! <3 <333 fast tror du hinner dö innan jag kommer, ehehe är lite långsam.. Haha

2012-01-03 @ 23:07:23
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0