Lång dag

Hej bloggen! Idag hade jag sovmorgon till 9.20 som vanligt, soooft! På svenskan trodde jag skulle bli klar med huset men nej... Felicia höll på med spiralmaskinen så jag kunde typ inte använda den samtidigt :( Men som tur är så e det svenska imorrn också och då hoppas jag att jag äntligen kan bli klar!
Annars var dagen som vanligt, slutade halv fyra.. På NO:n skulle vi skriva asmycket om hur man gjorde en systematisk undersökning, jag ba WTF. ingen fattade typ nåt (inklusive mig).
När det äntligen var sliut gick jag hem till felicia idag igen, hahha! Vi går typ alltid hem till henne... Men det e kul. Vi har typ inte gjort så mycket, pratat, ätit och vart inne på datan XD Men ska gå om typ en halvtimme för jag behövde vara hemma tillö senast åtta-.-
Fin bild på ellika från förra våren typ? hahha jag minns inte när.. Fin är den iaf!!!
Och sorry för att jag typ aldrig bloggar med nya bilder, jag ska försöka bli bättre!! Det är bara det att jag antingen e hemma hos kompis eller så tränar jag. Och när jag typ väl e hemma vill jag bara mysa framför tvn (jag har ju ingen tv på mitt rum och jag e bajssur för det)!!! Oj det här blev ett långt inlägg, hoppas ni orkat läsa. :D

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

du slipper mig imorrn vid sprialmaskinen för då får jag nån dum uppgift!

2012-01-11 @ 19:55:40
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Ellika

Haha, guud vad fuul! ;)

2012-01-13 @ 07:22:58
URL: http://ellikafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0