Man borde inte få sluta så sent som halv fyra!

Hej bloggen! Sitter o kollar på repris av Real housewives of Beverly Hills. Omg det får mig att tänka på desperate housewives, nån som vet när det ska börja igen? Alltså det är det bästa programmet som finns!
Men idag var det ju sovmorgon som jag skrev sist, på svenskan läste vi Godnatt Mister Tom och på matten jobbade vi med statestik (Och det är jag, mina och felicia extra bra på eftersom vi har bloggar alla tre) :D På gympan hade vi dans, för femte gången... Det var nån dum tjurfäktingsdans och jag fick visa dansen med peddot igen :( Stackars mig! Efter gympan fick jag mina omdömen i dom flesta ämnena och jag fick typ högre kvalitét i SO och NO jag ba NEEEJ! (jag hatar ju dom ämnena så jag fattar inte riktigt varför) Jag anstränger mig typ ingenting på lektionerna så jag fattade noll.
Oups I did it again
Men har precis blivit medlem på blogkeen och blev medlem på bloglovin' nån gång i förra veckan. Skulle betyda guld om ni ville följa mig på båda ställena! <3 Hörs senare, PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Felicia <3

följer på båda <3 du kan kanske göra det på mig??

hursomhelst asså du är du typ underbarn om du inte ansträngde dig <3

2012-01-18 @ 20:27:29
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0