Min dag i ord och bilder

Hej hej bloggen! Idag har jag inte gjort supermycket. Vaknade typ tio, åt frukost och gjorde iordning mig för vi skulle till mammas kusin på fika. Vi fick gå i typ trettio minuter p.g.a att gammelmormor går långsamt, i pissregn-.- Jaja, när vi kom fram så åt vi lite bullar och drack julmust. Och hennes katt va asabasa söt!! Det var en bondkatt som hette Tiger <3
Men ja, på vägen till dom såg vi en nerklottrad skateboardpark och en död råtta
euw.........
Btw, efter fikat gick vi ut på stan och kollade i lite affärer, bl a. one-piece affären. Och gissa vad jag hittade? typ en exakt likadan one-piece som jag har (jag har en fake) fast den kosta 1400 och min kostade typ 250 :D hahha, där spara jag just 1150kr :P
Men nu ska jag se på gladiatorerna för första gången på typ fem år och jag tänker inte missa en minut, hejdååå!!

Kommentarer
Postat av: One Piece jump in

Åh vad fin jump in one piece du har. Blev lite avis nu, haha.

2012-01-08 @ 00:21:05
URL: http://www.sparkdrakt.se/
Postat av: sonja :'D

omg vad söööt kisseee!!! :3

åh va billig din onepiece va, vilket märke? <3 :*

2012-01-08 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0