Min dag jao

Jo min dag har väl vart finemang skulle jag tro? :P Började med våfflor i skolan med Mina, Alma och Tyra. Sen spanska med Anelli.... Aja soft ändå, hon körde hänga gubbe med oss så det var väl inte såå jobbigt ;) Sen lång håltimme, var typ helt forever alone ett tag där men sen hitta jag Shannon o Edith o vi hade kul utanför caféet. På resursen kollade vi på film och sen syslöjd som sista! Håller på att göra en brun nalle till pappa i födelsedagspresent, skulle göra en gul med röd tröja som nalle puh men det fanns inget gult velour-tyg :( Jaja, direkt efter skolan gick jag, syrran o mamma till Ica och handlade lite. Bl a massa godis till imorrn! Så nu har jag en full påse med typ lakritsskallar surisar och typ ännu mera saltlakrits och lite annat smått o gott :P MUUUUUUUMS

På måndag ska jag följa med Shannon till hennes föräldrars restaurang som typ heter Babajan(?), det ska bli jätteroligt! Kunde tyvärr inte idag för jag skulle handla mat och sen spela tennis men på måndag lovar jag! Ohjuste, var på Port 68 innan tennisen, där köpte vi ett urgulligt städset med ankare på för bara 25 spänn! Det var typ mega rea :D
Ska skriva svar på frågestunden snart, TJOBRE

Kommentarer
Postat av: Ellika

Josefine, vill du ha hjälp så att bilden i inlägget syns på bloglovin', så som jag har? :)

2012-01-21 @ 13:58:38
URL: http://ellikafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0